منتــــــدى الـــــــدلتا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

هل من الممكن ان يبقى الانسان بلا حب

2 مشترك

هل من الممكن ان يبقى الانسان بلا حب Empty هل من الممكن ان يبقى الانسان بلا حب

مُساهمة من طرف mestar semsem 05/07/07, 11:19 am

نعم ممكن ان يبقى الانسان بلا حب

انا عارف انة كل الى هيرد هيقول لا
بس انا عايز اقول حاجة قبل ما تردم الى انتم هتقولوه مجرد كلام مالوش اى اساس من الثقه ولا الحقيقة الى احنى عايشينهة
كل الكلام دلوقتى بقى فلسفه مش اكتر ولا اقل كل واحد بيحب احساس انة يكلم واحدة وكل واحدة بتحب نفس الاحساس

وعايز اسالكم سؤال واحد قبل ما اختم للى هيرد بس عايز الناس تصدقك احلف باللة ان الكلام دة طالع من قلبك ولو حصل هتعملة

لو حبيبك بيموت قدام عنيك وعايز يتعملة عملية مثلا نقل كلية لو انتى جمبة فى المستشفى وما عندكش غير كلية واحد يا ترى هتديهالة واللة ما فى حد هيعمل كدة ابد والى هيقول كنت هعمل كدة يبقى كدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب كبيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير او

لان الكلام دة مبيحصلش غير فى المسلسلات والافلام

وعمرى ما قريت عنة فى الجرايد ولا فى المجلات مش معقول يعنى ان الى اهيرد يبقى هوة اول واحد يعملهة صححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححح

ويا ريت كل واحد عايزنى اصدقة ممكن يحلف لو هوة متاكد
mestar semsem
mestar semsem
مساعد مدير المنتدى
مساعد مدير المنتدى

ذكر

هل من الممكن ان يبقى الانسان بلا حب Empty رد: هل من الممكن ان يبقى الانسان بلا حب

مُساهمة من طرف Mr_SEma 06/07/07, 02:33 am

لا
لا يمكن ان يعيش الانسان بدون حب
ليس من القصد معني الحب بين شاب وفتاه ولكن الحب مطلقا
هل من الممكن ان تعيش بدون حب
اذا لم تستطيع ان تعيش بدون حب فانتت لست فىدنيا بشر ولكن في غاااااااااااااابه واتمني ان يكون معني ما اقصد ان تكون مدركه مستر سمسم

Mr_SEma
Mr_SEma
Mr_SEma
عضو ممتاز
عضو ممتاز

ذكر

هل من الممكن ان يبقى الانسان بلا حب Empty رد: هل من الممكن ان يبقى الانسان بلا حب

مُساهمة من طرف mestar semsem 06/07/07, 02:08 pm

بص يا اخ sema انا عايز اسالك سؤال واحد وتحلف انك هترد علية بامانة انتى
معلق مع كام بنت اليومين دول
مش عايزك تزعل من كلامى بس لمى تحب تجاوب متكدبش على نفسك او تفكر انك بتضحك علينة

لمى تحب تجاوب حاول تكون صريح مع نفسك

مش تقول كلام زى الى بتقولة للبنات اليومين دول يا سلم انا مش بنت من البنات الى انتى عرفتهة انا حبيبك سمسم واحن اكتر اتنين عارفين بعض يعنى لمى تحب تضحك علية احنى عارفين نضحك على بعض امتى ونصدق بعض امتى
صح يا سلم
ويا ريت تكون اتعلمت الدرس با سلم

بااااااااااااااى يا معلم
mestar semsem
mestar semsem
مساعد مدير المنتدى
مساعد مدير المنتدى

ذكر

مُساهمة من طرف Mr_SEma 07/07/07, 05:32 am

انا معاك في الكلام اللي انت قلته مستر سمسم
ولكن فعلا انا كلمت بنات كتيييييير ولكن عندما تصادفك الفتاة التي هي حلم حياتك
فتحبها وتحبك
فهل من الممكن سؤال نفسك
هل من الممكن بعد هذا الحب يوجد حب اخر وهو ما تقصده من انه لا يوجد حب بحيث ان الشاب كل يوم مع فتاه

لا ولكن
عندما توجد حلم حياتك وهي فتاتك من تحلم بها وتنالها لا تنظر الي غيره واتمني ان تكون علي استيعاب ما اقول

مع تحياتي لك مستر سمسم

Mr_SEma
Mr_SEma
Mr_SEma
عضو ممتاز
عضو ممتاز

ذكر

مُساهمة من طرف mestar semsem 08/07/07, 12:46 pm

بص يا سلم كلامك جميل بس كلة مجر استراتيجية فى الكلام وفلسفة كدابة انت بتقول لمى تقابلك الفتاة الى انتى هتحبهة بجد مش هتبص لغيرهة صح مسالتش نفسك امتى هتيجى الفتاة دى انا اقولك لمى تكون شبعت حب فى بنات الناس

يا بنى الى مبيحبش واحدة من اول مرة ومبيحبش غيرهة عمرة ما هيلاقى السعادة
ولا عمر ربنى هيوفئة امتى هتحب الحب الحقيقى يا سلم
لمى تزهق من البنات وتكون خلاص اخذت كفايتك
لا يا سلم ما سالتش نفس انت لية مشيت مع البنت دى انا اقولك لانك حبيتهة وجاى دلوقتى تقولى انى انا محبتش لسة حد ميشيت معاهة لية علقتهة باوهام لية وكان من السهل عليك انك تروح بمنتهة برود الاحساس وتقول انا بحبك ويوم ما بتبقى البنت قدامك بيبقى الكلام خارج من قلبك ومعانة تقول انك لسة ملقيتش الى بتحبهة انتى كدة اكدتلى وجهة نظرى ان عمرك ما هتحب اقولق لية لانك حتى لمى تقابل البنت الكويسة الى انتى بتقول عليهة هتروح تقولهة انا بحبك
يا سلاااااااااااااااام كلمة سهلة اوى على لسانة بص صعبة عند نا س وعمرهم ما اقالوهة لحد بس سهلة جدا عند ناس تانية سلمان اتمنى انك تكون فهمت كلامى وعرفت كويس مين فينا الى بيتكلم صح عشان كدة بقولك راجع نفسك ومتظلمش بنات الناس معاك والا هيجيلك يوم وتندم ومش عيب انك تعترف انك غلط بس العيب انك تتمادى فى الغلط ويا سلمان انتى لو مش صاحبى عمرى ما كنت تعبت قلبى معاك وقعدت انصح فيك وبكدة بكون ختمت معاك يا سلم واى استفسار انا موجود فى الخدمة
mestar semsem
mestar semsem
مساعد مدير المنتدى
مساعد مدير المنتدى

ذكر